#blackandwhitechallenge

Nie za bardzo przepadam za wszelkiego rodzaju łańcuszkami i "wyzwaniami", ale to wyjątkowo mi się spodobało :) #blackandwhitechallenge na Instagramie polegało na tym, że po tym jak ktoś cię nominował do wyzwania (mnie nominowała ta @margotana) przez 5 kolejnych dni miałeś publikować zdjęcia czarno białe z odpowiednim hashtagiem. Do tego przy każdej publikacji mogłeś nominować do zadania kolejną osobę. Nie jestem mistrzem świata w fotografii monochromatycznej, więc potraktowałem to jako trening. Wg mnie wypadł nie najgorzej (z resztą nie tylko wg mnie, sądząc po lajkach na insta i wyróżnieniu zafundowanym mi przez społeczność IgersGdansk), ale każdy z Was może teraz ocenić to samodzielnie.

Zapraszam :)

Gdańska poczta przy Długim Targu
Wejście do jednej z kamienic przy ul. Mariackiej w Gdańsku
Molo w gdyńskim Orłowie
Sopockie molo
Ośrodek Kultury Morskiej w Gdańsku

Komentarze