Majówkowe jedzonko :)

W poniższym wpisie kilka polcajek jedzeniowych z naszej majówki 2022 :) Na szczęście nie trafiliśmy w trakcie tego wypadu źle, więc odradzanych miejsc nie ma :)

Bydgoszcz: (wpis tutaj :)
Shrimp Bistro (Jatki) - facebook / www / insta


Piekarnia (Jatki) - facebook / www / insta



Poznań (wpis tutaj)
Pyra Bar - facebook / www 


Bajzel (NAJLEPIEJ!!!) facebook / insta


Taczaka 20 - facebook / insta


Do Środka - fecebook / www / insta


Szczecin (wpis tutaj)
The Greek Ouzeri - facebook / www


Spotkanie (NALEPEJ2!!) - facebook / insta




Bajgle Króla Jana - facebook / www / insta


Serio, przejechaliśmy trochę kilometrów i byliśmy w "kilku" miejscach. Kulinarnie cały weekend się udał. Jedynym, i to niestety mega rozczarowaniem, była Cukrownia Żnin, gdzie obsługa była tak strasznie niemiła i nabzdyczona, że aż mi szkoda tych ludzi...

***

Jeśli Ci się podoba to co robię możesz mi pomóc w zakupie nowego telefonu i rozwoju blogaska, lub po prostu postawić mi kawkę ;) Wystarczy kliknąć o tu (https://buycoffee.to/maciupaczy) lub użyć karty płatniczej tu (https://www.paypal.com/paypalme/maciupaczy)
Nie musisz się podpisywać, choć miło mi będzie indywidualnie Ci podziękować :)

***

Obserwuj mnie:

Komentarze