Czy to już przedwiośnie?

Nie lubię przedwiośnia :/ Zarówno lektury jak i "pory roku". Przypomina mi jakąś straszliwą huśtawkę nastrojów. Z jednej strony więcej światła (nie wspominajmy o zmianie czasu, która nas czeka...), a z drugiej słońca jak na lekarstwo. W związku z tym, mój mózg i ja wpadamy wtedy w szał, niestety nie ten pozytywny i pełen euforii. Codziennie budzę się z nadzieją na wiosnę i słońce, po czym dopada mnie ciemnica, chmury i inne sztormy. Wiem, wiem. Luty jest. W lutym jest zima... Odkąd mieszkam na Pomorzu nie do końca wierzę w zimę, bo widziałem ją tu kilka razy przez te 7 lat. Dodajmy do tego galopujące w zastraszającym tempie ocieplenie klimatu, które dało nam ostatnio burzę z piorunami w styczniu (?!)...

Ogólnie, to po prostu nie jest mój czas, ale...

  1. Gdy tylko widzę słońce i mogę wyjść - WYCHODZĘ
  2. Nawet gdy nie mogę wyjść, cieszę się z tego, że jest słońce :)
  3. Nawet gdy nie ma słońca to wychodzę, bo do chodzenia, tak jak i do biegania, nie ma złej pogody, są tylko źle ubrani ludzie.
  4. Wychodzę teraz częściej, bo chodzenie, to jedna z niewielu czynności, która uwalnia moją głowę i pozwala na prostą przyjemność, która nie do końca jest teraz w moim zasięgu.
Dbajcie o siebie i innych! #zaszczepsięizróbmiejsce :)

Spacer po Gdyni, dokładniej po Orłowie i Kępie Redłowskiej - zapraszam :)

Chyba już widzieliście wiadomości w internetach na temat tego, że plaża w Orłowie zniknęła. Potwierdzam. Na poniższych zdjęciach zamiast fal, powinien być piasek.
Po lewej stronie od molo (w kierunku klifu) trochę się ostało...
Z plaży prosto w las :) I zwiedzanie, zupełnie przez przypadek, leśnych ostępów Kępy Redłowskiej i wyjść na plażę, w których jeszcze mnie nie było ;)

Dziękuję za uwagę :) Jak zawsze zapraszam:
Jeśli chcesz skorzystać z mojego zdjęcia na własny użytek (własny, prywatny, nie firmowy, komercyjny :P) - proszę bardzo ;) Miło mi będzie jeśli dasz mi o tym znać przez sieci społecznościowe, chociażby mnie oznaczając, lub po prostu napiszesz: maciu.paczy@gmail.com. 

Komentarze